انواع توری صنعتی

فروش و تولید و عرضه انواع توری های صنعتی و ساختمانی از قبیل توری استیل . توری پلاستیک و توری حصاری و توری سرندی و توری برنجی و توری فسفر برنز و توری اکسترودر و توری فیلتر و توری پنجره و توری پرسی و....

انواع توری صنعتی

فروش و تولید و عرضه انواع توری های صنعتی و ساختمانی از قبیل توری استیل . توری پلاستیک و توری حصاری و توری سرندی و توری برنجی و توری فسفر برنز و توری اکسترودر و توری فیلتر و توری پنجره و توری پرسی و....

فروش و تولید و عرضه انواع توری های صنعتی و ساختمانی از قبیل توری استیل . توری پلاستیک و توری حصاری و توری سرندی و توری برنجی و توری فسفر برنز و توری اکسترودر و توری فیلتر و توری پنجره و توری پرسی و....
تلفن سفارش:021
33960418
33970326
33970638
09128919867
09195801170
09195801270

توری استیل

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

فروش انواع توری استیل (stainless steel wire screen) در مدل های : توری استیل ساده ، توری استیل جناقی ، توری استیل ضخیم صنعتی ، توری استیل سنگ شکن ، توری استیل جودون ، توری استیل ضد اسید ، توری استیل ضد گرما ، توری استیل ضد آب و ....

از خصوصیات توری های استایلنس استیل دوام زیاد در برابر مواد اسیدی و قلیایی،حرارت،فرسایش شیمیایی و خوردگی،کشش یافتگی و ... همچنین کاربرد در صنعت نفت و گاز،صنایع شیمیایی و غذایی، سرند کردن جامدات،مایعات و گاز در معادن،فلزکاری و متالورژی،هوا و فضا،ماشین سازی دارد.

توری استیل
وایرهای توری های استنلس استیل stainless steel wire mesh از جنس فولاد ضد زنگ با مقدار عناصر آلیاژی بالا  بوده که توانایی مقاومت به خوردگی در اتمسفرهای خورنده و دماهای بالا را برای این نوع توری امکان پذیر می کند.
از خصوصیات دیگر توری استیل می توان به دوام زیاد در برابر مواد اسیدی و قلیایی، مقاومت خوب در مقابل حرارت،ضد فرسایش فیزیکی و شیمیایی،کشش یافتگی پائین اشاره نمود.
توری های استیل در دو گرید استنلس استیل 304 و توری استیل گرید 316 موجود می باشد.
همچنین سفارش جهت قالب زنی توری های استیل مخصوص اکسترودر و فیلترها پذیرفته می شود.
کاربرد تورهای استنلس استیل در صنعت نفت و گاز،صنایع شیمیایی و غذایی، سرند کردن جامدات و دانه بندی خاک،فلزکاری و متالورژی،هوا و فضا،ماشین سازی ، دستگاه های اکسودر ،صنعت رنگ سازی  و فیلتر سازی و ... می باشد.
تنوع این توری ها در بافت ها و مش های متفاوت طبق جدول مقیاس بندی روزنه های توری  موجود می باشد. عرضه انواع توری و مش های صنعتی فلزی و پلیمری با مشاوره رایگان

توری استیل

توری موجدار استنلس استیل
عرضه انواع توری موجدار سفارشی منوط به تولید توسط این شرکت صورت می پذیرد.
جنس وایر توری های موجدار از فولاد ضد زنگ بوده و بسته به نیاز مشتری ضخامت سیم و چشمه توری برای بافت مهندسی می شود. این وایرها از قطر 0.1 میلیمتر الی 3 میلیمتر را شامل می شود.
تنوع شکل مش به صورت مستطیلی - ذوزنقه - مربع - جناقی بسته به نیاز مشتری بافته می شود.
از خصوصیات این توری ها مقاومت بالا در برابر سایش و کشش ، مقاومت خوب در مقابل حرارت بالا و خوردگی می باد.کاربردهای توری موجدار :در صنایع غذایی،معدن،شیمیایی،متالورژِی،ماشین آلات و ...

توری موجدار استیل

توری کباب پز نسوز استیل
عرضه توری کباب پز استیل 304 ویژه باربیکیو و منقل های کباب پزی و همبرگر و استیک رستوران ها و آشپزخانه ها
توری کباب پز بافته شده از وایر 1.2 میلیمتر استیل با گرید 304 مقاوم در برابر آتش و حرارت مستقیم تا دمای 1120 درجه سانتیگراد ضد زنگ زدگی و قابل شستشو مقاوم در برابر اسید و باز کاملا بهداشتی و ضد باکتریال.
تنوع روزنه های توری کباب پز با استاندارد 3 میلیمتر 4 میلیمتر و 5 میلیمتر موجود می باشد.
توری کباب پز از نظر سایز در عرض و طول درخواستی عرضه خواهد شد و محدودیت اندازه ندارد.همچنین توری کباب پز در فرهای پیتزا و پخت نان جهت تنوری کردن کاربرد دارد.توری کباب پز با دو سال گارانتی تعویض جهت استفاده در منقل های کباب پزی عرضه می شود.

توری کباب پز استیل
توری استیل 5 میکرون مش 1400
عرضه توری استیل با روزنه های عبوری 5 میکرون با مش 1400 در دو نوع تک لایه بافت و توری استیل 5 میکرون دو لایه بافت توسط توری ایران با دو کیفیت ساخت آلمان هاکر و ساخت تایوان چتلز
جنس سیم تشکیل دهنده توری استیل مش 1400 از استیل گرید 304 بوده و ضد خوردگی می باشد. توری استیل 5 میکرون در برابر سایش و دمای +1200 درجه سانتیگراد مقاوم بوده و ایستایی خود را حفظ می نماید.
قیمت نوع آلمانی ساخت کارخانه هاکر نسبت به نوع تایوان چتلز ارزان تر می باشد.
کاربرد توری مش 1400 در ساخت کارتریج های پرینتر - فیلتر سازی و پتروشیمی و صنایع نفت و گاز و ... می باشد.
توری استیل 5 میکرون مش 1400 در ابتدا باید توسط مهندس سفارش دهنده کالا تایید شود و بعد از تایید نمونه عرضه خواهد شد.
مش بندی دقیق توری استیل 5 میکرون به وضوح با میکروسکوپ قابل مشاهده می باشد.این محصول را به هیچ وجه آهن ربا جذب نمی کند و ضد اسید و قلیا می باشد.

توری استیل 5 میکرون یا توری استیل 1400
توری مش اکسترودر
ارائه انواع توری اکسترودر استنلس استیل گرید 304 در مش های درخواستی صورت می پذیرد. توری مخصوص اکسترودر به علت ساخته شدن از فولاد ضد زنگ در برابر خورندگی دمایی و شیمیایی مقاوم بوده و آسیب نمی بیند.
توری اکسترودر با روزنه های دقیق و ایستایی قدرتمند تار و پود تشکیل دهنده آن در هنگام عملیات بی نظیر می باشد.خاصیت ضد سایش و ضد اسید و باز در توری های استیل موجب می شود تا عمر کارکرد و بهره وری آن در حد مطلوبی قرار گیرد.
با توجه به این که تمام سیستم های اکستروژن دارای توری می باشند و مذاب از آن عبور می نماید تا سبب بهبود ترکیب و همچنین فیلتراسیون مواد شود استفاده از توری های مقاوم مخصوص اکسترودر اجتناب ناپذیر می باشد.استفاده از توری های نامطلوب برای اکسترودر در مواجه شدن با اسیدهایی همچون اسید کلریدریک و فشار حاصله از اکسترودر دار پارگی و خوردگی می شود.
توری استیل اکسترودر
همچنین زنگ زدن توری اکسترودر موجب میشود تا کیفیت محصول تولیدی کاهش یابد.دقت نمایید اگر با PVC کار می نمایید حتما از توری محافظ در کنار توری اصلی اکسترودر استفاده نمایید.
معمولا مش های مورد استفاده در اکسترودر از مش 20 الی مش 120 می باشد.
سفارش جهت برش و قالب زنی توری های اکسترودری توسط ایران توری پذیرفته می شود.

توری اکسترودر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی